Campanie-concurs: Ai scheme să ne placă?

A venit și rândul băuturilor să se alinieze la trendul produselor “craft” care au luat cu asalt lumea designului. Se promovează acum tot mai mult autenticul și individualitatea, iar aceste trăsături au fost preluate recent și de brandul Gambrinus.

Relansată la începutul lunii mai, berea Gambrinus atrage atenția încă dinainte de a fi deschisă, prin sticla vintage și eticheta cu un aer avangardist care te duc, paradoxal, cu gândul la viitor. Întreg designul este un amestec intrigant de vechi și nou ce se regăsește, de altfel, și în procesul de producție.

Metodele clasice de realizare a berii sunt completate de un procedeu modern, numit dry hopping, prin care hameiul este adăugat și după fermentare, pentru mai multă savoare.

Cu alte cuvinte, Gambrinus îți oferă exact ceea ce aștepți de la o bere craft: design cool, ingrediente de calitate și un gust intens.

Interesat de tot ceea ce e nou și original pe scena urbană contemporană, Gambrinus a reușit să adune în jurul său și o comunitate de oameni creativi, hedoniști ai vremurilor noastre, ce trăiesc ancorați în prezent, dar sunt interesați în egală măsură de lucrurile de valoare din trecut și privesc cu îndrăzneală spre viitor. De la proiecții video-mapping, teatru multimedia, festivaluri de muzică sau concursuri graffiti, manifestările artistice contemporane și-au găsit un nou partener de încredere în Gambrinus.

Cel mai recent proiect pe care îl girează brandul de bere, poartă semnătura Boardescu și se adresează tuturor celor interesați de skate-riding și grafic design.

Boardescu este numele de scenă al unui grup de oameni talentați și pasionați de ceea ce fac. Mai exact, plăci de longboard. Vasile este cel care manevrează lemnul, cu priceperea și siguranța pe care i-o dau anii de experiență în ale tâmplăriei. Florin s-a alăturat cu partea financiară și logistică, plus modelare 3D și design, Vladimir cu experiența lui în vânzări și Irina cu partea de PR și cu grafica plăcilor. Aceștia și-au stabilit un singur obiectiv – să producă și să dezvolte plăci premium românești pentru amatori și profesioniști.

Boardescu s-a născut din pasiunea comună a celor de mai sus, pentru datul cu placa, dar și din dorința de a crea un obiect din lemn impecabil executat până în cele mai mici detalii.

În privința specificațiilor tehnice, merită menționată combinația optimă între numărul de straturi de furnir din paltin creț, fibră de sticlă si fibră de carbon. Placa e ergonomică și ușor de manevrat pentru că echipa a studiat si testat formele și curburile până la ultimul detaliu.

„Expertiza noastră vine din multă muncă, pentru că, din păcate, facultățile din România nu te învață practică, cu atât mai puțin ceva atât de dedicat precum designul și producția de plăci. Youtube-ul e școala.”, spun cei de la Boardescu.

Ei bine! Pentru că și Gambrinus știe cu placa, tocmai ce a lansat recent o campanie-concurs, în colaborare cu Boardescu, numită “Ai scheme să ne placă”.

Așadar, dacă aveți la voi scheme care să le placă, timp de 4 săptămâni (27 septembrie – 31 octombrie) sunteți invitați să propuneți grafica pentru o placă Boardescu pe www.schemevintage.gambrinus.ro. Cele mai bune trei propuneri vor primi câte o placă produsă în ediție limitată.

Evaluarea propunerilor de design va fi făcută de către un juriu format din 3 profesioniști pe numele lor Ciubi aka. Pisica Pătrată – street-artist, Vlad Mihai aka. Cutărică – graphic designer și Andrei Răducanu – rider și prof. de desen.

ILUC, primul câștigător al unei plăci Boardescu cu grafică personalizată care a respectat criteriile competiției, este un artist interesat de vechi și nou, de elemente tradiționale, cu o istorie și o poveste în spate, pe care le transpune în forme geometrice redefinite. A devenit interesat de Gambrinus în urma prezenței brandului pe scena urbană contemporană. Așa a aflat și de ultima lor campanie, ”Ai scheme să ne placă?.

„Mi-am dat seama că tema concursului, amestecul dintre vechi și nou, este foarte asemănătoare stilului meu artistic, un stil prin care refuz să tratez vechiul drept exclusiv rău sau demodat. Acesta se poate îmbina oricând cu prezentul prin expresii geometrice reinterpretate. Așadar, mă bucur că, în cadrul acestui concurs, propunerea mea a fost aleasă câștigătoare!”

Lucrările înscrise vor fi notate după o serie de criterii, așa că, dacă vreți să aveți șanse de câștig, aveți grijă să respectați brieful de campanie, să fiți creativi și originali, elementele să fie îmbinate coerent, iar lucrarea să fie relevantă pentru tematica „Înapoi în viitor”, dar și pentru brandul Gambrinus. Nu uita să folosești un element obligatoriu din kitul pus la dispoziție – chiar aici.

Încă două propuneri cu cele mai mari note vor fi declarate câștigătoare! Succes, guys!